mandag 14. november 2011

SERVIETTBRETTINGENS EDLE KUNST

Vi fikk besøk av "butler" Nelson på Vøienvolden i dag.
Søndag 20. november skal han holde kurs i "serviettbrettingens edle kunster"

Jeg gleder meg stort til dette kurset!!

Tror jeg må gå til innkjøp av linservietter til jul!!

Noen av det han skal lære bort kan også gjøres med papirservietter, men ikke alle...
Her er noen smakebiter av det han tryllet fram i dag av linservietter


"The Star of David"


Ser det ikke bare helt fantastisk ut!!!!
Tenk å pynte julebordet med sånne flotte servietter!!


Den største heter "Nightcandle"
Den øverste kaller jeg "Alvesko":)
Nederste husker jeg ikke...




Har du lyst til å lære å brette disse serviettene og flere, så holdes kurset søndag 20. november kl 12.00, 13.00, 14.00 og 15.00.
Påmeldingen skjer på mail: forsmakpajul@gmail.com

Se også "Forsmak på Jul" på facebook!!



1 kommentar: